Babymom-s batma hissi arada oluyordu. Ama yumurtlama günü hiç yaşadım mı hatırlamıyorum.
Kürtaj öncesi de nasıldı bilmiyorum hiç takip etmiyordum ama reglim düzenli olduğu için gelişine denemiştim ve hamile kalmıştım.
Kürtajdan sonra şaştığı için test kullanıyorum sadece takip ettiğin pik yapmadan bir gün önce o akıntının geldiği.
Ama doktora sorduğumda o akıntı her zaman olacak diye bir şey yok demişti. Genelde daha koyu çıkardı şimdi böyle olması muallakta bıraktı. Bakınca da eşit koyuluk gibi ama bilemiyorum.