Minigiim-vebenn52 Mervee__ istediğin zaman gidebilirsin kaydını yapacaklar kilona tansiyona bakacaklar bilgilerini girecekler o kadar sonra seni düzenli çağırırlar
tugbadurmaz34 Mervee__ sağlık ocağında ki ebe hemşire ilk muayeneni olduktan sonra her şey yolundaysa gel dedi gittim kaydım yapıldı gebe olarak görünmen ve sonrasında takip edilmen için
tugbadurmaz34 ilaxidexi sağlık ocağına gebe olduğunuzu ve takip edilmesi gereken bir durum ve ya bir rahatsızlık varsa takibini yapıyorlar aynı zamanda tetanoz aşısını yapıyorlar ve aylık gebe izleminiz oluyor boy kilo kalp atışı kansızlığa bakma idrar testi gibi vs ama gebe olduğunuzu bildirmezseniz bunların hiçbirinden yararlanmazsınız
Mervee__ Minigiim-vebenn52 tşk ederim sağolun merak ettiğim konu ilaç vitamin verirlermi gibisinden sordum☺
Minigiim-vebenn52 Mervee__ evet d vitamini kan ilacı falan ücretsiz veriliyo ama bence kadın doktorunun verdiklerini kullan ben araştırdım da sağlık ocağı verdiklerini önermiyor çoğu kişi
ilaxidexi tugbadurmaz34 açıklama için teşekkürler, benim hamile olduğum sisteme düşünce kendileri aramıştı, bilgiler alıp sorular sormuştu daha sonra da tetanoz için çağırmıştı. ben özellikle gitmemiştim hastane takipli olduğum için 🙏🏼
tugbadurmaz34 ilaxidexi rica ederim ne demek normalde gidilmesi gerekiyormuş ama ilk muayeneden sonra zaten ben doktordan çok sağlık ocağına gittiğim için bir çok rutin testlerimi takibimi orada yaptım hastaneler daha yoğun ve kalabalık olabilir randevu sıkıntısı vs
Hulo2105 Mervee__ bana kalp atışını duyunca gel dediler ben 7. Haftada kalbini duydum 10. Haftada gittim kan idrar tahlili verdim. Hekim sonuçları kendi doktoruna göster dedi.
prenseshanim999 Mervee__ bence git kaydini yaptir. Hastanedeki doktorlardan daha ilgililer ariyolar soruyolar. Tansiyon aşı icin cagiriyolar ben cok memnunum