kezbanatalayy 33+1 haftalık hamileyim bugün ilk kez nst ye girdim ve doğum için yola çıkacaktım 6-7 saatlik bir yola. Ama doktorum nst de ağrı var riskli olabilir dedi. Memleketteki doktorum ise düzenli değil kasılmalar sıkıntı olmaz dedi. Kızlar sizce napmam lazım bu ağrı bu haftada normal mi acaba?
Minigiim-vebenn52 kezbanatalayy magnezyum kullanmıyo musunuz krampları kasılmaları önlüyor 35 e kadar kullandırmıştı doktor bana
kezbanatalayy Minigiim-vebenn52 doktorum kramp falan girdiğinde kullan demişti bana düzenli kullanmıyorum yani
Dadymom1 Yolculuk sebebi çok elzem değil ise erteleyin, elzem ise de daha kısa vasıta seçebilir misiniz Uçak gibi vs. İlk 3 ay doktorum bana uçuşu dahi yasaklamıştı ve 2 tane yurtiçi yurtdışı tatillerimizi iptal etmiştik 😅😅
kezbanatalayy Dadymom1 doğumu memlekette yapıcam o yüzden bugün gidecektim her şeyi öyle ayarlamiştik yola çıktık artık Allah a emanetiz her şeyin hayırlısı
Yagmurguzel01 kezbanatalayy düzenli kullanmadan etki görmezsin ki canım ben hergün akşam yemeğinden sonra magnezyum içiyorum ağrılarım öyle geçti mahfoluyordum yoksa
Minigiim-vebenn52 kezbanatalayy 25 ten sonra magnezyum düzenli kullanılıyor erken doğumu önlüyor çünkü 35 te de bırakılıyor
Dadymom1 kezbanatalayy Eee o zaman daha da ağırlaşmadan gitmek mantıklı, hafta ilerledikçe risk artar. Hayırlı yolculuklar inşallah, mola vermeyi ihmal etmeyin, bir şey olmaz Rabbimin izniyle 🧿
kezbanatalayy Yagmurguzel01 doktorum bana düzenli kullan demedi krampların olduğu zaman kullan dediği için düzenli kullanmadım hiç
kezbanatalayy Dadymom1 Dadymom1 biz de Allah a emanet çıktık yola bir saatimiz kaldı şükür. Teşekkür ederim güzel dualarınız ve dilekleriniz için 🌺🌺