elvangnc şuan daha yumurtlama yaklaşmamış canım, ben de bu testle gebe kaldım .. yumurtlama günü için ikinci çizginin lh ile aynı koyulukta hatta daha koyu olması lazım ..
Yumurta akı kıvamında şeffaf sulu akıntı geliyo ya 1 2 gün ,benim o günler pik yapmıştı testim,kopkoyu çıkmıştı , pik olan 2 günü bide koyuluktan sonraki ilk silikleşme gününü yani 3 gün üst üste değerlendirdikten sonra gebe kaldım.. ben öğlen 12-1 arası akşam 8-9 gibi günde 2 test yaptım öyle yumurtlamayı yakalaman daha garanti oluyo ..