Cam olmayandan çünkü düşüp kırılma olasılığı yüksek heleki çocuk kendi tutup içmeye başlayınca yere atıyor. Yeni doğan almanız lazım 3 Aya kadar onu kullanacaksınız 3 ay olunca başlığını değişip 3 ay olanı alacaksınız akış lar değişiyor yavaş akış orta akış hızlı akış diye. Sadece biberon vermeyi düşünüyorsanız tek biberon yetmez. Set olarak alabilirsiniz