Benimcanimoglum_55 11 haftalık hamileyim doktorum verdi ama haşa kullanmaya başlamadım siz hangi aylarda başladınız
tugcesakzci Benimcanimoglum_55 27. Haftada başladım. Demir depolarım iyi olduğu için doktorum demir’in düşmeye başladığında vermişti
Matmazelll Benimcanimoglum_55 29 +5 oldum demir ilacı vermedi doktor demir depolarım iyi diye evde var demiştim 2 3 günde bir içmek istersen içebilirsin dedi
busduuk1914 Benimcanimoglum_55 evet her ay düzenli kan veriyordum ben sağlık ocağında, hep iyiydi. Düştüğü an başladım
tugbadurmaz34 Benimcanimoglum_55 neden başlamadınız doktorunuz verdiyse ihmal etmeyin burada kullanan da olur kullanmayan da sizin kan değerlerinizle alakalı bu durum kimisi doğuma yakın alır kimisi ilk 3 ayın içinde başlar tamamen kişiye göre değişir verdiyse kullanım beklemeyin
Mesen Benimcanimoglum_55 ismi ne acaba bana da 11+4 de devit -3 yazmıştı damla 10 gün kullandım birdaha kullanmadım şuan prilam Dr ve balık yağı denilen innate adlı ilacı kullanıyorum
biranne__ Benimcanimoglum_55 neden başlamadınız demiriniz düşük degilse yazmazlar onu zaten düşmeyince yazmıyor çogu doktor
MorKelebek54 Benimcanimoglum_55 nen 11. Haftamdan sonra 14. Haftamda gittigimde verdi o zaman kullanmaya basladim
Hulo2105 Benimcanimoglum_55 14+3 üm 14. Haftaya kadar folikasit kullandırdı bıraktım onu şimdi demir ve d vitamini yazdı onu içiyorum