Gunes99 yani benim o konuda tecrübem olmadığı için bilemiyorum ama araları 1,5 yaş olduğu için çok iyi anlaşırlar birkaç sene sonra. Oğlumla kuzeninin arası da o kadar, çok iyi oluyor oyun arkadaşlığı için.
Siz de ilk 1-2 yıl zorlanırsınız belki ama sonrası rahat olur. Ben de şimdi 10 yıl aradan sonra nasıl yapıcam diye endişe ediyorum, herşey sil baştan 😅
O annelik endişeleri hep oluyor yani, arası az da olsa çok da olsa ☺️