merhaba ben kendisine doğum yaptım 2 ay önce… tamamen sana bırakıyor. 40. haftadan sonra her gün muayeneye gelmek şartıyla bekletiyor. gayet soğukkanlı, iyi bir doktor. ben memnun kalmıştım. ama çok ilgili olsun, konuşsun, bıcır bıcır bir doktor olsun diyorsan hiç gitme derim😂 enerji meselesi.