bella_xx içeriğine girdiğinde ne gözüküyor öyle yazıyorsa tahlillerde falan bir sonuç olması lazım. Bende baktım şimdi hamileyken genelde gebelik ile ilgili durumlar tanımlanmış veya gebelik durumu yazmislar hep. hamile değilken verdiğim kan tahlilinde de gebelik ve gebelik testi diye girilmiş hep