Pazartesi günü 2 tane embriyo transferi oldum 5inci gün embriyosu regli olucak gibiyim 24 yaşındayım eşimde Kruger kuyruk kısmı çok az sıkıntiliydi yumurtayi dölleyemiyordu çok şükür embriyolarim oluştu.bu ikinci transferimdi bel ağrım bir de karın boslugum ağrıyor bunlar iyi biseymi intralipit serum ve embryo glue uygulandi