tatlibebegim_ Normal mi acaba her an adet olcakmış gibi his var sürekli lavaboya gidiyorum baskı yaptığından dolayı mı acaba bide bebeğim çok aşırı toplanıp kasılıyo taş kesiyo karnım
Zehrazerdata Benimde 32 de öyleydi, sancı cıktı nst de karnım taş gibi galiba döndüğü için ağrı yapıyor düşünüyorum ben, her hareket edişinde kasıklarım ağrıyor
tatlibebegim_ Zehrazerdata peki naptılar nstde sancı çıkınca benim hareket ettiğinde toplanıyo yumurta gibi oluyo çok aşırı sert elimle dokunup kaçırıyorum ordan onu son iki gündür kasıklarımda sancıyo hareket ettikçe nefesimide kesiyo