aytac7 Merhaba 36+0 ım karnım bir sabah uyandım ve göğsümden ayrılmış. Daha erken değil mi tecrübesi olan annelerimiz bilir mi acaba? Doktorum muaynemde bir şey de demedi.
Gloria06 Ben de 36+4 teyim ve aşağı indi. İyi ki de indi. Bence gayet normal artık doğuma yaklaştık, doğursak bile doğal.🙏