Julej Bebekkk00 ilk aylar 3 gebeligimde de her gün tuzlayıp yedim ohhhh şu anda canım istedi Allahım çok seviyorum ☺️
Hayat31 Bebekkk00 bende ilk 13 haftasına kadar anca ekşi şeyler yiyordum. Sonra birden çikolata yemeye başladım günde 3 4 tane. 15ci haftadan sonra erkek dediler. Hala erkek 😄