Aydann12 kd takibim olduğu hastanede Perinatoloji bölümünde yaptırdım ben o yüzden sistemden bütün testlerimi herşeyi gördüğü için ekstra bir soru sormadı benim tam 1 saat 48 dakika sürdü bebeğin pozisyonuda uygundu cok keyifli geçmişti 22+2 de yaptırmıştım 💐🙏🏼