Eminetan endişe etmeyin ilk haftalar böyle oluyor. Ben sabahları ılık su içiyordum aç karnına. Sonra kuru incir, kuru kayısı yiyordum bol bol. 6.haftadan sonra geçmişti. 3 gün çıkamadığımı bilirim. Az yiye biliyordum. Zor oluyor evet ama bunlarda hamilelikten. Sistemler yavaşlıyor. 🌸