Merhaba bende başlarda ikisini birden kullandım ama bana fazla geldi bazı sağlık sorunlarım oldu daha sonra sadece oksapar ile devam ettim iyi geldi ama ben genetik testi yaptırdım ve pıhtılaşma problemim ve bir düşüğüm olduğu için kullanıyorum herkesin bünyesi Farklı doktorunuz en doğru şekilde bilgi verecektir