Hanımlar merhaba. Ayrıntılı ultrason yaptırdık ense kalınlığı ve kalpte parlaklık olduğu söylendi. Bu zamana kadar yaptırdığımız testlerde herşey normaldi halbuki. Doktorum amniyon sıvısı aldırdı şimdi sonucu beklemedeyim. Ama ben çok kötüyüm bu durumu nasıl aşabilirim. Ağlamaktan mahvoldum, psikolojik olarak çok kötüyüm. Başına gelen var mıdır