Damla Cansel44 kız erken doğuyor diyorlar 41+6 da doğurdum o da zorla sezaryen oldu inanmam artık kız erken erkek geç doğar laflarına vaktinde doğuyor 😂
Gorkemm Cansel44 valla oğlum var 42 haftayı doldurdu hala gelesi yoktu da suni sancı ile geldi beyefendi
Cansel44 Hep öyle dıyolar kozlar daha geç doğuyo erkek bıraz daha Acelecı merak etım 🤷🏻♀️🤦🏻♀️ 17 haftalık hamıleyım erkek beklıyoruz bakalım vaktinde gelsin inşallah