Merhaba hanımlar, dogum yapalı iki hafta oldu. Idrarim hafif köpüklü geliyordu , test verdim protein varmis, tansiyon olctum 13/8- 14/8 cikiyor. Baya endişeliyim. Basina gelen oldu mu hiç. Stres yapmadan bebegimle ilgilenmek istiyorum bi yandan da kendim için endise var.