balbadem1 bizde 27 +3 deyiz bi haftadır hareketleri azalmıştı önceden çok tekmeliyodu uykumdan bile uyanıyordum kpırdanıyodu hareket ediyodu ama azdı saglık ocagında nst çektiler bişey çıkmadı iyi dediler ama içimiz rahat etmedi hemen kendi doktoruma gittim çok şükür iyiymiş bu haftalarda normal heralde hareketlerin azalması için rahat değilse doktoruna git bi baksınlar