goktugalpmom Kızlar bugün gıttım tam 14+5 dedı fakat ıkı seferdır bebek bağdaş kurmuş sızce napmalıyım gostermıypr bırde gostermeyınce kız derler bu durumu yaşayan varmı!? ☺
Gizyy goktugalpmom şu şekil bağdaş kurmuştu ama doktorum bu pozisyonda gördü bacak arasına bakıp ve evet kız 😄
Azra8Engin goktugalpmom bizim kız da o haftalarda bağdaş kurmuş zırh gibi sakliyordu😁 15 16 haftalarda saliselik gösterdi. Kız gibi dendi. Ayrıntılı ultrasonda bile net gorememistik. 29. Haftada net açtı 😁
Sevcan62 goktugalpmom bende 13+3 de gittiğimde doktor göremiyorum cinsiyetini bağdaş kurmuş dedi bu hafta bir daha gidicem 16 ya giricem çikolata yiyip gidicem gösterir inşallah 😂 11. Haftada bize %70 erkek denmişti
Deletedmom_789 Gizyy kadir yamanın muayne ücreti ne acaba bende suruçta oturuyorum ama doktorumu değiştiricem ayrıca ilgilimi
esss_92 Gizyy evet daha önceki 2 gebeliğim de de takibi ve doğumu o yapmıştı çok memnundum şimdi yine gdyorum biraz pahalı ama başka doktorla olmuyor alışınca :)) urfalı mısınız siz
Gizyy esss_92 aynen bende ilk doğumumu onda yapmıştım sezeryan olmasına rağmen iki günde ayaklanmıştım. O yüzden başka doktora cesaret bile edemiyorum 😄
Busrafath esss_92 bende urfalıyım ve 11+2 yim ve hala bir doktor bulamadım kendime. Muayene ücretini öğrenebilir miyim
Gizyy Deletedmom_789 evet çok ilgili ama yoğunluk durumuna göre değişiyor tabi gitmeden önce mutlaka arayıp yoğunluk durumunu sorup öyle gidin derim.
amayinedeiyiilerledim goktugalpmom hep bağdaş kurmuş oluyor benimki 🥲 ayrıntılı da bi an açtı sağolsun 😂kız olduğu netleşti☺️😂 hala her gittiğimizde ayakları karnına çekili oluyor😂
Gizyy Deletedmom_789 ocaktan sonra zamlandı diye biliyorum ben ama yine de bi denemek lazım tabi Mehmet ağar da iyi bi doktor diye biliyorum 😊 bir de suruçtan gidip gelecekseniz her açıdan ekstra masraflar da oluyo ister istemez. Biz de viranşehirden gidip geliyoruz anlayabiliyorum az çok