Arkadaşlar erkekte morfoloji önemli deniliyor ya mesela bizim %60 normal %40 yapıda anormal sperm tespit edildi yazıyor şimdi bizim morfoloji 6 mı olmuş oluyor.Bi doktor doğal yolla olmaz aşılamaya gidin dedi başka doktor olur normal değerler dedi klomenle oldu zaten ama kimyasal oldu tekrar deneyeceğiz