İyi günler anneler 28 haftalıkken bir anda ağrım oldu acile gttim oda sancm çıktığıni yatış verelim dediler daha sonra kendimi iyi hissettim için kabul etmedim korktum bilmiyorum bebeğin bir yerde toplanması ve rahimin uyuşp karincanlma gibi olması başladı ama bunu normal biliyordum ilk doğumum sezeryan oldu bebeğim hep baş asagidi çünkü karnım aşağıda hiç yukarı çıkmadı şuan 32 haftaligim dün doktor kontrolum vardi bunları anlattım oda bebek baş aşağı bunlar sancı rahmine baskı yapar yırtılma olur nst bakalım dedi nst tam bitmesine yakın bebek toplandi sanki aşağıdan biri çekiyor gibi oldu sonucu gösterdim oda son dk dalganma ağrı olmuş hissettin mi dedi evet dedim yarın tekrar gel nst çekelim dedi
Böle başına gelen var mı sabah ta aynı oldu karnım bir anda taş gibi oldu sanki aşağıya baski ve uyusma gibi oluyor tarif edebilmisimdr inşallah