İkinci bebeğime hamıleyım ve ilk cocugum erkek. Bu bebeğim içinde erkek dedı doktor 17 haftamda sizce herangi bi yanılma olurmu ya gerçi pipisi belliydi ama nedense içimde hep bir kız olcakmış hissi var. Umarım yanılmıstır be bir kızım olur kulun kula duası kabul olurmus Rabbim herkesin gönlüne göre versin. Hayırlı ve saglıklı bir evlat versin tabiki ne verirse başımız üstüne ama içimdeki o isteği bi türlü aşamıyorum. Bana dua edin nolur🙏🙏