Çok teşekkür ederim inşallah sorun olmadan dünyaya gelir bebeğim zamanında doğuma kadar progestan kullanacağım umarım bir şey olmaz kanama yaşamadım hiç inşallah yaşamam da eşim AŞ’ler olduğu için yalnız yaşıyorum çünkü böyle bir durum yaşarsam ne yapacağımı bile bilemem