Migrenligebe ceymus7 benim de hapla duzelmedi, surup denedik, yine cok fark etmedi. Serum verilecek sanirim 😑 demirim 8 bu arada ☹️
secilertu ceymus7 1 hafta önce baktırdım ben de 10.6 çıktı hap kullanmama rağmen.. değerin düşük hapı aksatma dedi ama 2ye çıkarmadı.. acaba çok mu düşük gerçekten 🙄
Ezcez ceymus7 benimde 10.1 doktor ikiye cikart dedi bakalim ne olcak 38+4 haftaligiz doguma az kaldi birsey olacak korkusu vat
Pakizecetiinn ceymus7 Dün tahlil yapıldı 10.1 çıktı benimde . Kan ilacını günde 2 defa içmemi söyledi doktor
Mirom Benn de düşük kizlar sabahları ac karnına 1 tane iciyorum birde keçi boynuzu pekemzi 1 kasik hergun yiyorum doktorum önerdi sizede öneririm kizlar
Calasun ceymus7 bende bu durumdan muzdaribim o kan ilaci kabizlik yapiyo😢 hemoroidim oldu 😭 artik simdi benimde ikiye cikarildi ama icemiyorum olcem artik🥶
Pakizecetiinn Calasun ilaç içmeden önce veya sonra portakal mandalina yemeyi dene lifli oldukları için kabızlık yapmıyo bende öyle kurtuldum
Merveburak9395 İlaç kullanmama rağmen 7.2 hamile kaldığım sıralarda ilk zamanlarda 9.6 dı şimdi ise düşmeye devam ediyor ilaç kullandığım halde 😞
Assistans Merveburak9395 İleri haftalarda kanınız hala yükselmemiş olursa kan serumu takıyorlar haftada bir kere
Ikrmels ceymus7 12 ama doktorum ilacı kullanmaya devam et dedi kanın normal olsa bile de devam et dedi