Güzel anneler 2 gündür ikili test için devlete gidiyorum ve bebeğimin ikisindede ölçümlerini alamadı doktor pozisyonundan dolayı hatta başka doktorda gelip baktı oda alamadı banada işte bu yüzden gen testini yapın diyoruz tek seferde bitsin hepsi falan bence yapmalısınız dedi bende yapsamda benim için bişey değişmeyecek dedim sinir ettler beni yani ilk çocuğumda böyle bişeyle hiç karşılaşmamıştım neyse sonra zar zor az ölçüyü aldı ama içime sinmedi dedi doktor sizce ne yapmalıyım🌸