Dora22 Dün kontrlm vardı nst de sancı çıktı. Akşam kadın doğum acile gittm boş sıvı serum taktılar sonra nst girdm sancı cıkmadı.. Korkmalımıym devlet hastanesine gidiorm doktor sıkıntısıda var ben sancı felan hissetmiorm 3.gebeliğim bu arada