Merhabalar ben sata göre 7+6 haftalık gebeyim. Dün doktora gittik. 2 hafta önce kese görünmüştü dün de bebek göründü fakat 1 hafta küçük çıktı. Kese de sata göre bir hafta büyük çıktı . Başına böyle bı durum gelen oldu mu ? 10 gün sonra çağırdı tekrar doktorum ama merak ediyorum yaşayan oldu mu daha önce ?