Hayalgokce Almıla Eylül (36+3) Almılayi esimle biz koyduk Eylül ude 6 yasindaki ablasi cok istedi babasida kırmadı onu..
DEF_ikiprensbirprensesmom kahvesever__ Rahmetli babamın ismi Süleyman💙 annemin ismi Meryem ❤️ isimleriyle sağlıkla büyüsünler inşallah. 🫶🏼
Mltmbrz Esraagunes benimde ilk kızımın adı Elif Azra. Şimdi ikinci kızıma hamileyim 32+5 onun adıda nasipse Zeynep Erva olacak 🥰
MorKelebek54 Esraagunes 30+2 haftaligiz. Alparslan ismini koyduk. Biliyorum cok fszla bu isim var ama esimle ilk ve tek ortak olarak beğendiğimiz bi isim. Benim icin ismin cok konulmasi onemli degil anlami ve hikayesi guzel olsun yeterli ☺️
betul2424 MorKelebek54 Merhabalar ilk bebişim 19+6 dayız babası kendi ismi Ömer Efe koymak istedi bende sevdim 😍 🥰
Busestl Esraagunes ben 18+1 deyim kızım olucak. Dün aksam aklima “Balım” ismi geldi cok yakıştırdım bir kac kez de öyle seslendim. Bebegimin dogmus halini gordum rüyamda onu emzirdim falan. Galba Balım koyucam
Missprincess Busestl bende balım koyacağım kız olursa. Hatta evlenmeden önce bu ismi düşünmüştük eşimle 💞 çok tatlı bi isim
yeschef-13 Ben bekarlık zamanımda karar vermiştim ismine sonra evlenip bebeğimin de erkek olduğunu öğrenince ismi yerini buldu Ali olacak adı 🤗 