Ozgeakdgn herkesin farklı oluyor öncelikle. Benim iki dogumumda da sancilarimi hissetmiyordum bile neredeyse 3 4 cme kadar. Onları da hafif hafif tatlı bı adet sancısı gibi ve bebeğin kasılması olarak hissediyordum, süre Aralık vs kestiremiyordum her seferinde aynı şiddette hissetmiyordum çünkü. İki dogumumda sancı ve açılma başladıktan sonra hiç oturmadim devamlı egzersiz ve yürüyüş yaptım, topta zipladim. Acilmam 6 7 cmi geçince su patlatıldı. Su patlatilana kadar gelen sancilar hafif aci vermiyordu. Su patlar patlamaz işin rengi değişiyor. İlk dogumumda yarım saat falan çektim o sanciyi. İkincide daha da kısa sürdü. Ama senin nasıl olur bilemezsin. Herkesin doğumu farklı şekilde ilerliyor.