Bume canım ilk kese yokken regl tarihin baz alınır kese görünce kese boyutuna göre söyler bebek olunca bebeğe göre artık tam gününü haftanı söyler. Ben ilk gittiğimde 6 haftalıktı kese 5 haftalık dedi. 2 hafta geçti 7 haftalık diye gittim bebeği gördük 6+4 dedi. Ben de dedim geçen hafta 5ti diye o kesene göreydi artık bebeğe göre bakıcaz 1 hafta ileri geri oynar sorun yok dedi.