Esraaa_06 Kızlar selammmmm! Bugün son adet tarihine göre 5 haftalık oldu. 5 gün önce beta 1680 idi. Kese göründü ama doktor içinde ki embriyo tam emin olamıyorum 10 gün sonra tekrar bakalım kalp atışını duymak için dedi. Anlayanınız var mı acaba aranızda yardımcı olabilir misiniz ben embriyo olarak gördüm şahsen. https://imgyukle.com/i/yqWMlN
emirtimr1 Esraaa_06 askım ben 5+5 de böyle gördüm şahsen var gibi ama doktordan iyi bilemeyiz tabiiki hayırlı olsun inşallah 🌸🥹