Mmeelliikkee saudade_ uzun süre sleppy yenidoğan kullandım , bezi de sleppy bionaturaldi. Sonra ıslak mendilde babyturco zeytinyağlı yeşil paketleri de çok sevdim onu kullanıyoruz 12 Li falan alınca uygun oluyor
BabyAta Baby Turco yeni doğan ıslak mendil aldım ben, sleepy bio natural yani mavi olan iyi diğer paketler sarılar falan tam temiz içerik değil.