Sayrkann Dilekdefne ben 22+4 teyim benden geldi gogsumden sari sut akti benimde tam bilgim yok normal mi anormal mi diyeb
Gizemhakan Dilekdefne 36 haftaligim benimde geliyo normal mis sordum ben doktorada ama sakın sıkma o ilk sıvıyı bebeğim içmesi lazım dedi kendi aktığında çok fazla akmiyo zaten 😊
Alinmavi Dilekdefne benim olmadi ama gelmesi cok normal bazilarinda 2. Trimesterden sonra geliyomus. Okudugum makalelerde hep sut gelebilir normal yaziyor. Ben de keske bende de gelse ya dogumda da gelmezse diye endiseleniyorum. Bu arada sakin akitmayin sutu. O ilk sari sut bebegin ilk asisi olacak. Cok faydali. 👌
Defneninannesi Dilekdefne kızının adimi defne olacak benimde adim Dilek kızımın adını defne düşünüyorum bende 35 +3
GufranGngrDrz Sayrkann benim 32 de başlamıştı gelmeye duşta masaj yapıyodum o zaman farkettim ve çok korkmuştum 🙈 doktoruma sorduğumda güzel bişey olduğunu bu sütün çabuk geliceğine işaret olduğunu söyledi. Ama sakın sıkma boşa gitmesin o ilk gelen süt çok faydalıymış 🤗
Obsesifk deletedmom11 ilkinde doğumdan sonra sıkıntı çektin mi ? Diyorlar ya sütüm gelmiyor falan diye rahat emzirdin mi doğumdan itibaren?
deletedmom11 Obsesifk ewet çok rahat emzirdim sadece sonradan bende ateş çıktı 4 aylıktı oğLm sütümde çoktu ama ateşimi dindidemediLer iLaca başLadm antibiyotik falan derken sütü kestirdiLer emdirtmediLer o yüzden sütm boşa aktı hep 😒 4 ay emzirirm sütüm çoktu şükürLer oLsun yine öyle oLcak sanrm şindiden geldiğine göre
Dimplesgirll Kızlar benim annanemin de annemin de sütü olmamış bende korkuyorum gelmezse diye göğüslerimin uçları büyüdü hatta dokununca acıyor ama Hale’n eski südteblerim rahat rahat oluyor bedeni aynı sizce benim de gelir mi ya 🙁
Sayrkann GufranGngrDrz bende birden gelince şok oldum acaba yara oldu iltihap mi geliyo dedim 🙂) baktim baya baya akiyordu sildim daha sonra ellemedim🙂)
GufranGngrDrz Sayrkann yok yok elleme çok gelirse de çamaşırına falan göğüs pedi kullan ☺ Sütümüz bol olsun inşallah 🤗
Defnebebek Benim neredeyse hamile kaldigimi ogrendimden beri geliyor.25 haftaligim ozellikle geceleri ustume bilr gecmis olarak uyaniorum.