Aşılamanın 10. Günü ilk günden beri bugün dahil kasık ağrım var bir kaç belirti daha simdi test yaptım silik çizgi bile yok iğne etkisi geçmiş onu anladım ama gebelik yokmu yani kesin pozitife dönme ihtimali var mı deliricem artık 14. Kan vericem test yapmicam dedim dayanamadım 