SmyEsciv Ben doğum yapalı iki sene oldu doktorumdan çok memnunum o kadar güzel bir dikişim varki estetik dikiş Şu an sadece incecik bir çizi görünüyor o da çok dikkatli bakınca Hiçbir şey kullanmana gerek yok demişti doktorum ben de öyle yapmıştım bence bu doktordan doktora değişiyor komşumun dikişini görünce çok şaşırmıştım bariz 3 yıl geçmiş kocaman bir dikişi var