Papatyaa-38 Kizlar 10 haftalık hamileyim. Çok fena hastalandım 3 gündür. Baş ağrısı, boğaz ağrısı , halsizlik derken.. iştahım bile yok. Hastaneye gitsem bintedavi uygularlar mi yoksa bir şey yapamayız deyip gönderirler mi?
Tugces27 Belki serum takabilirler ama ilaç kesinlikle yasak bende hasta olmuştum kendi kendime iyileştim ilaç kullanamadığım için meyve yedim bol bol