Kızlar fikirlerinize çok ihtiyacım var bugün kontrolüm vardı 39+4 haftadayım. Doktor bebeğin 3700 gram iri bebek sancında yok direk sezeryana alalım bebeğin çıkması çok zor olur dedi. Ben normal doğum taraftarıyım baştan beri ozaman pazartesi gel suni sancı deneyelim olmazsa yine sezeryana geçeriz dedi. Boşa sancı çekip sezeryan olmak istemiyorum çok olumsuz konuştu normal olmaz gibisinden ama olmayacak bir sebepte yok ne kilolu bebekler doğuyor bence kolayına geliyor böylesi yinede bilemedim bana akıl verin suni sancı alıp denesem mi yoksa direk sezeryana mı alınsam riske atmayıp