40.haftada doğan bebeklerin bile küveze girdiğini gördüm enfeksiyon sarılık ya da hastalıklar olabiliyor ama daha çabuk topluyolar kiloları daha iyi olduğu için bebeğinizin sağlığı ve kendi psikolojiniz için biraz daha sabretmenizi tavsiye ederim ki bebeğiniz küveze girse sizin için daha stresli ve zor bir dönem olabilir