Arkadaşlar gerçekten bu forumda bilgi almak ve vermek için kayıt olanlardanım. TOKSOPLAZMA tedavisi görüyorum. Bu konuyla alakalı bir çok başlık açılıyor. Ben defalarca kez yazdım. Lütfen forumda arama kısmını kullanarak toksoplazma veya başka konularda açılmış başlıkları okuyun.
Toksoplazma bebeğe geçtiğinde ANNE KARNINDA TEDAVİ MÜMKÜN . Birkaç kez gebeliği sonlandırmak isteyen Dr olduğunu burada okudum. Lütfen ama lütfen gerçek bilgi edinmek için yaşayanların deneyimini öğrenmek için bu alanı kullanın. Bu her konu için geçerli. Elbette hastalıklar kişiseldir. Ama bazı şeyler geneldir. Farklı bir görüş almaktan çekinmeyin. Her yazılan başlığı görüp yorum yapmam mümkün değil. Ama siz araştırıp bilgi alabilirsiniz. Sevgiler..
