EmineP Barabar ilk hamileliğimde de olmadı bunda da ama ilk hamileliğimde emzirirken olmuştu demir kullanıyordum o zaman
EmineP tubaa_grl İlkinde kullanmıştım hiç bulantı olmadı rahattım ama bunda hala geçmedi bulantım inşallah geçer Bi an önce de kullanırım rahat rahat
tubaa_grl EmineP İnşallah geçer hemen siz yine de doktorunuza söyleyiniz belki ilaç değişikliği yapar. Şuan hangisini kullanıyorsunuz
Kevserergullll EmineP şuan bende 22 haftalık hamileyim ilk gittigimde demirim düşüktü ona başladım ve hala kullanıyorum aç karnına olunca bende kusasim geliyor kullanınca ama bazen tok karnına aliyorum
Klbk16 tubaa_grl bişey sorabilir miyim benımde ferritinim 6 suan 25+5 haftamdayım başım fırıl fırıl dönüyor bu yüzden mi acaba ilaçlarda yaramıyor iyice düşmüş ne yapabilirim yükseltmek için
tubaa_grl Klbk16 pekmez falan yiyebilirsin biraz limon sıkarak ama en iyisini doktorunuz bilir ekstra takviye gerekebilir ilaç dozunu falan yukselte bilir belki
tubaa_grl EmineP bana da ilk onu verdi mide bulantısı yapınca değistirdi şimdikini daha rahat içiyorum
zumruduanka07 EmineP benim hgb 9 ferritin 6 ilaç da kullanıyorum ama yükselmiyor 😞 sizinki şuanlık iyi ama sınırda bence demir ilacı vermedi mi size
Klbk16 zumruduanka07 sizinde benim ferritin 6 kacıncı haftadasınız başınız dönüyor mu sizinde halsizlik var mı
zumruduanka07 Klbk16 27. Haftadayım benim önceden de düşüktü o yüzden alıştım sanırım çok etkilenmiyorum şu ara