Merhaba deneyimli anneler. 33+4te baş ağrısıyla hastaneye acile gittim nst alındım(ilk defa) sancımın çok olduğu söylendi erken doğumu engellemek için 24 saat gözleme alındım. İlk gittiğim gün açılmam yoktu ertesi gün bakıldığında yumuşama olmuş diyor. Şuan için neler yapmalıyım eve geldim. Benim gibi hastanede kalıp ilaç tedavisi alan oldu mu bu aylarda? Korkmam gerekir mi? Cumartesi tekrar gidicem hastaneye kontrole