Kızlar merhaba 33+3 günlük hamileyim 25. Haftamda acil serklaj olmuştum. Geçen hafta kültür sonucumda enfeksiyon çıktı bir hafta antibiyotik kullandım doktor iki gün önce tekrar kültür aldi yine enfeksiyon çıktı benim gibi bu durumu yaşayan var mı biraz tedirgin oldum