Rabiul ben zaten dedim ki doktorun iznini aldım , doktorunuz zaten neler kullanıp neler kullanmayacağını söylüyor diş doktorunuza , gebe olanlara göre ilaç veriyorlar zaten , adrenalinsiz anestezi yaptılar bana ve tek seansta halledilmedi 3 seansa böldü uyuşmadığı için , 3 gün de antibiyotik veriyor sana gebelere özel antibiyotik , anlatabildim mi .