bebegimhayalim SenaBM ben düştüğünü hissetmiştim 4 5 gündür, dünde kontrolüm vardı doktorum bebeğimin döndüğünü söyledi yani ben bebegin döndüğü zaman düştü heralde diye tahmin ediyorum 36+1
mervemurat16 SenaBM benim 34 te aşağıya yavaş yavaş inmişti son haftalarda iyice düştü ben sezaryen oldum 38.ci haftamda
SenaBM bebegimhayalim ben yatarken hissediyorum normalde bacağımı yastığa atarım sarılmak için sanki atarken bişey varmış gibi altında oluyor 34 daha
bebegimhayalim SenaBM evet evet bide mesela otururken bacaklarımı kapatamıyorum iki bacağımı, erkek oturuşu gibi diyim nasil tarif edeceğimi bilemedim😂