evinkrdg Merhabalar kızlar bişey sormak istiyorum doktor bana 3 mart doğum olduğunu söyledi fakat bende hiç bir kasılma veya sancı yok doktorun söylediği günde doğum yapmayan varmı varsa sonrasında ne yaptınız
Gurbetci1anne Buna doktor değil senin vücudun ve bebek karar verir. Doktorun da tahmini doğum zamanını söylemiştir diye düşünüyorum aksi taktirde sezeryancı bi doktor sanırım