Zeynooooooo _annee normal bence daha doguma 7-8 hafta var duyduguma gore bebeyin en hizli kilo alişi 32 haftadan soradir inwalalh sag salim kovusursun bebeyine💕
ipeklinaismom _annee normal tabiki bize dün doktorum 1634 dedi radyolojiye yolladı oda 1800 civarı ölçtü hangisine inancagimida sasirdim
busduuk1914 _annee dün tam 32ydik 1970 geriye normal dedi. Bence çok iyi bebişinizin kilosu maşallah 🥰