Liyamm1 Merhabalar, 2 gündur bel altı ağrısı çekıyorum normal mi? Geceleri de oluyor :// Bebek büyüdüğü için mi ağri oluyor? Öneriniz varsa 🫠 🤍
buseyusuf27 Liyamm1 fzla yorma kendını otururken yastıkla destekle yada uzan bn ılk kızımda cok cektım smdi arada yorulursam agrıyor
cakebabe Liyamm1 ben 16+6 başından beri bel ağrısı çekiyorum geçmezse doktorunuzdan magnezyum isteyebilirsiniz kullanmıyorsanız ya da maden suyu çok iyi geliyormuş ağrılara
Elaarslan Liyamm1 bende öyleyim ekstra belde fıtığım var . İki bacak arasına yastık koyup uyu gecmese bile inanilmaz rahatlatiyor . (24+3 benimde) cok geçmiş olsun 🌺
Liyamm1 buseyusuf27 son 1 hafta kendimi yordum da 2 gündur iyi dinlendim :// sizinde mi kiziniz için bu haftalarda başladi?
buseyusuf27 Liyamm1 evet kızımda 19 da baslamıstı yalancı sancılar bunda bıraz erken basladı 18im suan. 13ünde detaylıya gıdicem hayrlısı artık
Liyamm1 cakebabe ona bir baktirim inşAllah, tesekkür ederim icecegim tatil’e geldim ve ağrıdan zor uyuyorum :((( Çok tesekkür ederim 💕
Liyamm1 buseyusuf27 anladim geçmis olsun insAllah detaylida hersey iyi çikar 🤍 Doktor normal oldugunu soledi bebek fazla yer aldigi için
Liyamm1 Elaarslan bir arkadaşımın ablasininda bel’i agrirdi bel fitigi çikmiş gebelikte doktora bir sormam lazim.. Geçmis olsun sizede 💕 Hamileler için yastik aldim 2 ay once daha kullanmadim kullanmaya baslayaçagim 🙏🏻 Tesekkür ederim
Dlar Geçmiş olsun canm 21 haftalığız 2 gündür çekiyordum şimdi doktordan geldim çok normal dedi hamile yastığı ve hamile kemeri önerdi bugün denicem ilk hamileliğimde kızıma hamileyken bundan 10 kat daha çok ağrı yaşıyordum bazen hastaneye ambulansla götürüyorlardı sen düşün artık ona bile normal derlerdi 🫣🤷♀️ şimdi çok az ağrıyor ama yine aynısı olacak diye korkumdan hemen söylüyorum hala normal diyorlar delirtcekler 🤣😬
Liyamm1 Dlar geçmis olsun sizede..Çok agri çekiyorum geceleri magnezyum baktiraçagim insAllah siz baktirdiniz mi?. Hamile yastik var 2 aydir ama hiç açmadim 😂 Hamile iken doktorlar için hersey normal malesef 🤪🤣
Dlar Liyamm1 baktılar canm benim vitamin değerlerim e çok iyi diyip duruyorlar depo bile vitamin açısından çok iyiymiş ve bunu bir kaç doktor birden söyledi oyüzden ayrı ilaç vermiyorlar multivitamin kullan yeter dediler
Liyamm1 Dlar hmm bana vitamin vermiyolar yasadigim ulkede fazla vitamini takmiyolar :// suan türkiyedeyim burda baktiraçam folik asit,magnezyum,vitamin d ,B9,B12 baska baktiralaçak vitamin varmi ? 💕
Dlar Liyamm1 valla aklıma gelmiyor ama doktora gittiğinde hamile olduğunu vitamin değerlerine bakılmasını istediğini söylediğin zaman emin ol onlar hepsine bakar canm bende Hollanda da yaşıyorum ama burda bakıyorlar sen nerde yaşıyorsun çok ilginç vitamine bakılmaması
Liyamm1 Dlar Fransada yasiyorum canim bakmaya gerek duymadilar ama tatilden döndugum zaman doktora soraçagim insAllah 💕