nurhuma17 Az önce kontrolüm vardı dr bebek iri dedi 1700 gr mis zaten hep önde gidiyor du en başından beri sizce bu bir sorun olur mu ilerde. Korkmam gerekiyor mu
Zeynooooooo nurhuma17 1gun sizden onceyim ben 28+6yim fakat yurt disinda oldugum icin burada ultrason edilmiyor ve bebeyin kac kiloda kac boyu oldugunu bilmiyorum sizin postu gordugumde ilgimi cekdi acaba bemdemi oyle diye endiwelenmeye basladim
nurhuma17 Zeynooooooo yok yok endişe etme arkadaşım inşallah iyilerdir sadece dr çok ısrarla kilolu diyor beni tedirgin ediyor bisey olsa der herhalde.
Zeynooooooo nurhuma17 belkide bilmemki inwallahki hersey yolundadir iyidir rabbim hepimizin sag aaglim kucagimiza bebeklerimizi almayi nasip etsin inwallah